۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴

به منظور تعیین مدیرعامل؛

دومین نشست اعضای هیئت امنای بنیاد شعر و ادبیات داستانی امروز برگزار می‌شود

دومین نشست اعضای هیئت امنای بنیاد شعر و ادبیات داستانی امروز برگزار می‌شود

دومین نشست اعضای هیئت امنای بنیاد شعر و ادبیات داستانی عصر امروز در حالی برگزار می‌شود که مهم‌ترین موضوع مورد بحث در این جلسه انتخاب میرعامل این بنیاد بعد از استعفای محمد حسنی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، با انتخاب مهدی قزلی به عنوان نهمین عضو هیئت امنای بنیاد شعر و ادبیات داستانی، دومین جلسه هیئت امنای این بنیاد عصر امروز با موضوع انتخاب مدیرعامل برگزار می‌شود.

سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد، محمدعلی زم معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور، محمدهادی ایازی رئیس شورای مشاوران شهردار تهران، سیدمجید حسینی مدیرعامل نشر شهر، ابراهیم حسن بیگی داستان نویس، اسماعیل امینی شاعر، مصطفی رحماندوست نویسنده، محمد حسنی مدیرعامل سابق بنیاد و مهدی قزلی مدیر امور ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به عنوان اعضای هیات امنای این بنیاد به این جلسه دعوت شده‌اند.

گفته می‌شود یکی از جدی ترین گزینه‌ها برای انتصاب به عنوان مدیرعامل این بنیاد مهدی قزلی است که به تازگی به عضویت هیئت امنای بنیاد شعر و ادبیات داستانی درآمده است.

بنیاد ادبیات داستانی که در جلسه اخیر هیئت امنا به «بنیاد شعر و ادبیات داستانی» تغییر نام داد، از آذرماه 1392 تاکنون بدون مدیرعامل به فعالیت خود ادامه داده است. با توجه به اهمیت و جایگاه این بنیاد در توسعه فعالیتهای ادبی کشور در حوزه شعر و داستان، تعیین تکلیف درباره مدیرعامل این بنیاد ضرورت اجتناب ناپذیری است که باید به سرعت درباره آن تصمیم گیری شود.

کد خبر 2307502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha